sPeCiAl MoMeNtS n SiMpLe tOtS

Tuesday, June 20, 2006

Something gOoD hApPeN...PLS

Though have been stationed at Bugis for weeks... Seems like I have done nothing constructive =p Things keep changing whenever the Bosses meetup so everytime we got to modify the framework again and again, sighz... When can they made up their minds? =p
Recently, its like alot of (bad) things happened around me... In my usual vball clique, just doesnt feel right... =( sighz... like no longer that joyful as before, dont know whats wrong... seems things becoming more and more 'complicated'... so now praying that everything will be back to normal soon. Hmm, wonder why things get into so complicated after we grow up as adults, why cant things/thinkings be simpler? I hope the clique will go ahead to continue playing for the sake of fun/love of the game and create more happy memories for each other kekeke =) Well often, people will only learn to treasure things when they realised they had lost it... but we can still try, not to let it happen on us... kekeke=p
Have been listening to the same 'old' songs kekee having them being played on the player repeatedly =p

可爱 - 杨丞琳
咖啡已經 溫熱不再 靜靜在一旁發呆 連風也停留窗外 等待
電話也已經 喧鬧不在 靜靜在一旁無奈
時鐘也不知怎麼停下來

期待 突然醒來 有你 溫暖依賴(有愛 可以依賴)
只是愛與不愛在徘徊 搖擺
我想你明白可能不是愛 我想你只想找個替代
你都說自己並沒有那麼可愛
我想你明白這並不是愛 我想你忘了什麼是愛
我不過是可愛 卻還不夠被愛

一个像夏天一个像秋天 - 范玮琪(Fan, Wei Chi)
第一次见面看你不太顺眼
谁知道后来关系那么密切
我们一个像夏天一个像秋天
却总能把冬天变成了春天
你拖我离开一场爱的风雪
我背你逃出一次梦的断裂
遇见一个人然后生命全改变
原来不是恋爱才有的情节
如果不是你 我不会相信
朋友比情人还死心塌地
就算我忙恋爱 把你冷冻结冰
你也不会恨我 只是骂我几
如果不是你 我不会确定
朋友比情人更懂得倾听
我的弦外之音 我的有口无心
我离不开Darling更离不开你
你了解我所有得意的东西
才常泼我冷水怕我忘形
你知道我所有丢脸的事情
却为我的美好形象保密

假装 - 蔡依林(Tsai, Yi Lin Jolin)
呼吸著一種孤獨的味道
心跳在你沉默以後慢慢的被淡忘掉
我笑了笑 反正你看不到
我要的幸福 遺落在你懷抱
當愛失了焦 那些最初的美好
早被妳擱在一角
街上擁擠人潮 走著看著都是摧眠符號
記憶停不了 穿過讀你的心跳
穿過想你的味道 我只想不被打擾
假裝多好 我只要 只想要
再擁有一秒 去相信你的擁抱
一直會讓我依靠繼續等待 還心甘情願的不想逃
當愛失了焦 那些最初的美好
早被妳擱在一角街上擁擠人潮
走著看著都是摧眠符號記憶停不了
穿過讀你的心跳穿過想你的味道 我只想不被打擾
假裝多好 我只要 只想要 再擁有一秒
去相信你的擁抱 一直會讓我依靠
繼續等待 心甘情願不想逃
假裝多好 依然是 依然是 曖昧的tone調
一個人無理取鬧 兩人世界的煎熬
我被自己困在自己設下的圈套
像是駝鳥 相信時間是唯一解藥
視而不見 傻到了無可救藥
其實早明瞭 你的愛已隨風飄
想要找 再也找不到
假裝多好 我只要 只想要 再擁有一秒
去相信你的擁抱 一直會讓我依靠
繼續等待 還心甘情願的不想逃
假裝多好 依然是 依然是 曖昧的tone調
一個人無理取鬧 兩人世界的煎熬
我被自己困在自己設下的圈套
假裝自己 已解開冰冷的手銬

Love Story - 范逸臣(Fan Yi Chen)
爱的故事有很多 你一定听过
他们说最美的爱情像琥珀
美的忍不住停留 而任性的风吹过了
却飘下一片片叶落
放开手 往北方走
留下伤心的树 独自忍受
你离开我连一句话都不说
只默默看着今晚天空星光闪烁
看今夜的流星 划过了天际 像我的心
我无法在冷静 请你要倾听 你是我的唯一
我不愿只相信 我们之间 隔着海洋的距离
我们之间的爱已化成空气

0 Comments:

Post a Comment

<< Home